LEAN menedzsment II. rész
Kedves Vállalkozó Társaink!
Ez a jelenlegi vírusjárvány az egészségügyi, és társadalomtudományi szakemberek közötti párbeszédekből, az elkészült tanulmányokból egyértelműen egy komplex változások bekövetkeztét jósolják előre. A vélemények mindkét területről egyértelműen azt jósolják, hogy az eddigi globalizált, szétszórt, de összességében mégis összeszerelő ipari termékek gyártásának átalakulását fogja előidézni. Az átalakulás fő irányát többen úgy foglalják össze, hogy a mostanra kialakult gazdaság hasznosságát minősítő íróasztal mellett megtervezett gyártmányok, technikák, technológiák média, marketing érzékenységi mivoltának elsődleges szempontját fel fogja váltani egy új szemlélet.
Ez pedig azon fog alapulni, hogy a gyártóknak, és szolgáltatóknak a tevékenységük során a vevők igényeinek szempontjából történő érték meghatározás fog elsődleges-sé válni. Ennek már kialakult egy ezeket a szempontokat magába foglaló menedzs-ment rendszere, a LEAN rendszer. A vírus elmúltával azon vállalkozások, akik kellő időben tanulmányozni tudják ezt a rendszert, és megfelelő számú, pozíciójú munka-társával át tudják alakítani vevő szempontúvá cégük termelését a kialakuló ár-érték arányossági versenyben előnyt fognak élvezni. Hogyan tud ön és munkatársai ebben a folyamatban bekapcsolódni. Erről szól a következő tájékoztatásunk:
A LEAN menedzsment 5 fő alapelvet foglal magába. Érdemes azonban a LEAN alapokat bemutató és a használt eszközrendszerről is áttekintést nyújtó alapkurzus elvégzése is.. Ezen a platformon a dolgozói leleményességtől a kifinomult logisztikai modellezésen keresztül a grafikus megjelenésig sok lehetőség megismerésére és gyakorlati alkalmazására van lehetőség. Ezeket az ismereteket egy 2 napos képzés keretében lehet megszerezni.
1. Az első igazán fontos alapelv a LEAN menedzsment rendszerben a vevő szem-pontjából történő érték meghatározása.
A folyamatok pazarlás mentes kialakítása a fő cél, tökéletes minőségben, megfelelő mennyiségben, reális áron és időben leszállított megrendelés teljesítése érdekében szervezik meg a termelést. Törekedni kell ezzel párhuzamosan az elkerülhetetlen technológiai veszteségek minimalizálására is. Az érték meghatározásnak marketing és logisztikai elemektől mentesnek kell lennie, pontosan és elsődlegesen a vevő igényeire, elvárásaira összpontosítva.
A vevő szempontú érték meghatározás ismeretek, egy 20 órás képzés keretében sa-játíthatók el.
Kinek lehet hasznos a képzés:
művezetők, csoportvezetők, termelésirányítók, folyamat mérnökök, minőség biztosí-tás területén dolgozók
Már 6 fő részvételével kihelyezett képzés is lehetséges. Max. létszám 15 fő.
Árajánlatot a jelenlegi járványhelyzethez igazodva egyedileg kell kérni.
Ha további információra van szüksége ezt Szücs György úrnál jelezzék.
Ennek a képzésnek a megszervezésével egy adott cég termelése versenyképesebbé válik konkurenseinél. Jó befektetés egy ilyen képzésen részt venni, kiváló csapatépítő tréning is.
Várjuk részvételi szándékuk jelentkezését.